Sepetim

Sıkça Sorulan Sorular

  • KDV Fiyatlara Dahil Mi?

    Rapsodi.com’da tüm ürünlerimize KDV dahildir. Sitemizde yer alan ürün fiyatlarımız TL cinsinden belirtilmiştir.

  • Faturam Elime Ulaşmadı Ne yapmalıyım?

    Ürünleriniz sevk irsaliyesi ile teslim edilir. E-arşiv uygulaması kapsamında, faturanız sadece elektronik ortamda oluşturulur ve e-posta adresinize otomatik olarak gönderilir. Faturanızın e-posta adresinize ulaşmaması durumunda iletişim kanallarımız yoluyla lütfen bizimle iletişime geçin.

  • Özel ölçü yapabilir misiniz ? Kendi tasarımımı yaptırabilir miyim ?

    Malesef ürünlerimizde özel ölçüye göre üretim yapılamamaktadır. Fakat çeşitli ürünlerde renk ve kumaş seçeneğiniz bulunmakta olup, dilediğiniz renk tasarını yapabilirsiniz.

  • Rapsodi Mağazaları Nerelerde Bulunuyor?

    Yurt içi ve yurt dışında bir çok yerde mağazamız bulunmaktadır. Anasayfada sağ üstte yer alan 'Mağazalarımız' sekmesinden tüm mağazalarımızın iletişim ve adres bilgilerine ulaşabilirsiniz.

  • Nasıl Üye Olabilirim ?

    Üye olmak için üyelik formumuzdaki bilgilerinizi doldurmanız yeterlidir. 

  • Rapsodi.com'dan Nasıl Sipariş Verebilirim?

    Seçtiğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayıp sepetinize ekledikten sonra "Satın Al" butonuna tıklayarak, alışverişinizi sadece birkaç adımla kolayca tamamlayabilirsiniz.

  • Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

    Ürünün üretim ve teslimat sürecini sitemizde üye girişi yaptıktan sonra ‘Hesabım’ bölümüne tıklayarak ‘Siparişlerim’ kısmından rahatlıkla görebilirsiniz. Sipariş verdiğiniz ürünleri kolayca takip edebilmeniz için, siparişinizin tüm evrelerine dair bilgilendirme sipariş verirken belirttiğiniz e-posta adresine ve telefona iletilir.

  • Siparişim Ne Zaman Elime Ulaşır ?

    Ürün teslimatları 5 iş günü içerisinde kargoya verilir ve ortalama 3 iş günü içerisinde kargo ile teslimatı gerçekleştirilir.

  • Ürünüm Tahmini Teslimat Süresinde Gelmezse Ne Yapmalıyım?

    Teslimat tarihinde olacak olası gecikmeler teslimat tarihinden en geç 2 gün öncesine kadar tarafınıza bildirilecektir. Olağan üstü durumlarda tarafınıza bilgi verilmeden yaşanacak bir gecikme durumunda iletişim kanallarımızı kullanarak siparişinizin teslimat durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

  • Kredi Kartı İle Ödeme Yapma Zorunluluğu Bulunuyor mu ?

    Ödemelerinizi HAVALE ile yapabilme imkanınız mevcuttur.

  • Takım Halinde Satışı Bulunan Ürünleri Parça Parça Satın Alabilir Miyim?

    Web sitemizde satışı bulunan grup ürünlerini 'Kendi Takımını Oluştur' seçeneğiyle parça parça satın alabilirsiniz.

  • Ürünlerinizin Garanti Şartları Nelerdir?

    Tüm mobilyalarımız 2 yıl boyunca garantilidir. Darbe sonucu oluşabilecek hasarlar; dış etkenlerden oluşabilecek yanma, kesilme,yırtılma gibi durumlar garanti kapsamı dışındadır. Nakliye ve kurulum sırasında oluşabilecek hasarlara karşı ürünlerimiz sevkiyat ekibimiz tarafından garanti altındadır.

  • Ürünün Parçası Eksik / Hasarlı Geldi, Ne Yapmalıyım?

    İletişim kanallarımızı kullanarak müşteri temsilcisine bilgi vermeniz yeterlidir. Sonrasında en kısa sürede eksik ya da hasarlı parça ile ilgili aksiyon alınacaktır.

  • Kullanmakta Olduğum Ürünüm Arızalandı, Ne Yapmalıyım?

    Tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir. Ancak kullanım şartlarındaki talimatlar gereği kullanım yapıldığı halde üründe bir sorun oluşmuş ise acilen konuyu bize bildirmenizi rica ediyoruz.
    Talebinizi rapsodi@rapsodi.com.tr mail adresimize mail atarak bize iletebilirsiniz.